Češka zoufale odhalila praktiky zákazníků v obchodním řetězci: Takto se k nám chovají!

0
(0)

Dalibor , 02. 05. 2020

Na sociální síti Facebook na stránce věnované přiznáním žen se nejnovější objevil příspěvek, ve kterém se jeho autorka snaží poukázat na to, jaká obtížná je práce prodavačky, na kterou se podle jejích slov v poslední době valí obrovská vlna kritiky od zákazníků.

V rozsáhlém statusu nejmenovaná Češka poukazuje na všechny nevýhody, kterými si zaměstnanci obchodních řetězců údajně musí projít ao nichž nemají nakupující ani nejmenšího ponětí.

Slovenka popsala na přiznání žen na Facebooku průběh jejích pracovních dní. Doufá, že po tomto budou zákazníci k pracovníkům v obchodech chovat s větší úctou.

,, Každý den čtu na sociálních sítích, stížnosti na různé obchodní řetězce ... Kaufland, Tesco, Billa atd atd.
Tedy ani ne tak na řetězce jako na prodavačky, Doplňovač, řezníků atd atd.

Také pracuji v obchodě (dovolím si neměnné). Každý den chodím do práce s přesvědčením že svou práci udělám nejlépe jak umím. Podle nového řádu my zaměstnanci můžeme přijít do práce HODINU PŘED OTEVŘENÍM.

Za hodinu musíme stihnout - vyložit, zkontrolovat, přeceňovat zeleninu.- zkontrolovat: saláty, sýr, salám, šunky, maso, párky, uzeniny, přeceňuje, vyložit, vykrojit.

Co se stalo ?

Stejně mražená jídla, nápoje, drogerie a množství dalšího. A to za jednu hodinu. Samozřejmě tento tlak mnohé / mnohý z nás snášejí velmi těžko. Je cítit na pracovišti dusno. Je cítit špatná atmosféra. Honíme se jako takoví blbci!
No nakonec když se otevírají brány našeho obchodu stojíme připraveny / ní na svých odděleních (vedle Tom ještě se snažíme stihnout to co se za tu hodinu nedalo), " začíná svou stížnost autorka příspěvku.

,, Přicházejí první zákazníci. Samozřejmě 1 000 druhů sýra ale on se rozčiluje že právě ten jeden není. Tak se snažím a utíkám mu ho tedy nakrájet. Vracím se za ním, "děkuji už ho nechci, dlouho vám to trvalo". Podotýkám - otevřít, nakrájet, přinést, + - 10 minut. Vážně?! Nevadí den se teprve začíná snad někdo ocení i tuto naši snahu.

Všichni už máme zažité že ČTVRTEK, PÁTEK, SOBOTA necháme v práci i duši. Od rána do večera naprataný obchod. Za pultem, masy čeká na obsluhu i 30 zákazníků na jeden šup. Jsme 3 jedna odchází na přestávku - ty nenávistné pohledy na nás že jak si vůbec dovolí jedná z nás jít na přestávku.

Milý naši páni ... Ehm tedy zákazníci TAKÉ JSME LIDÉ - SME žíznivého, hladovým, unavený, byly NÁS NOHY a ano také chodí na záchod, "pokračuje ve vyprávění.

Vyjádření

,, Dobře takže zůstávám tam sama na oddělení salámy, šunky, klobásy, sýry, saláty, uzeniny ... Ano létám tam jako hadr, nesleduji dění kolem mě, Tak promiň že jsem si JA nevšiml že akorát TY jsi byl na RADĚ! Stačí mi to říct slušně! Nemusíš hučet! A když už tedy na mě nahučíš přistoupím ke tobě ať si ptáš dívat JAK BACIL DO LÉKÁRNY nebo Nemáš JEŠTĚ vybráno! Jakože tak nač ta scéna ??? Načež jdu do obchodu (o kterém vím že tyto tři dny je tam vždy nádivka) když nemám čas ??? Takto to jde 8 hodin v kuse.

Padne čas na mou pauzu Po ujetí z mého oddělení na společenskou místnost mě zastaví ještě 30 lidí, a když nevím jejich otázku zodpovědět, jsou celý bez sebe jako to, že já nevím a neovládám vše co se nachází v našem obchodě hmmmmm. Ani lékař neovládá všechny operace a nemoci světa.
Sednu si už na přestávce zapálím cigaretu, a jediné na co se zmůžeme je sedět ba vychutnat si to ticho, "doplnila.

Jak to chodí

,, Přichází večer naše infáčka žádá nakupujících ať se začnou pobírat ke pokladně, za půl hodinu zavíráme. NE! JE 20:50 TAK JA SI musíme jít JEŠTĚ KOUPIT SYR (samozřejmě že ten co už není a já mám už stroje umyté) pěkně se omluvím a zaprajem hezký zbytek večera, samozřejmě za mé slušné chování dostanu vynadáno, v tom nejhorším si odnesu ještě nějakým "titul" tipu "pi * a, drbnuta, ic do pi * e" a podobně! "A podobně.

Konečně !!! Je tu konec !!! Zavřely se brány, ještě rychle vše uklidit, umýt, vyřídit, vyměnit, očistit A IDE SA DOMOV. Pro mnohé poslední den pro jiné teprve ten první. No už teď se cítíme tak že zítřek asi ani nepřijde, "dodala na závěr.

👍 Tento návod je užitečný