V obchodě umístili červené a černé košíky. Jde o úžasný nápad, který by měl být i na Slovensku

0
(0)

Dalibor , 16. 05. 2024

Určitě to dobře znáte, když teprve vstoupíte do obchodu a už se k vám řítí zaměstnanec s otázkou jak vám může pomoci. Někteří tento projev upřímně vítají a jiných to naopak v dalším nákupu řádně znechutí.

Do které skupiny patříte vy?

Francouzská kosmetická značka Sephora se s tímto problémem poprala velmi zajímavě. V prodejně v Londýně umístila dva druhy nákupních košíků.

Červený košík

Košík dává jasně najevo, že si zákazník přeje být osloven asistentem prodeje a hledá jeho pomoc.

Černý košík

Černý asistentům prodeje signalizuje, že zákazník je schopen vybrat si sám a o pomoc nežádá.

Toto řešení s nadšením uvítalo mnoho zákazníků. Kdoví, možná se různobarevné košíky objeví i u jiných prodejců.